Ogłoszenie nr: 119634
Komenda Powitowa Policji w Jaśle prowadzi nabór na wolne stanowisko starszego specjalisty ds. gospodarki mieszkaniowej w Zespole Finansów i Zaopatrzenia Referatu Wspomagającego. Link do ogłoszenia nr 119634
Osoba na tym stanowisku:
Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków oraz sporządzanie decyzji z przyznaniem równoważnika za brak lokalu
mieszkalnego, remont lokalu mieszkalnego, pomocy finansowej. Bieżące prowadzenie kartotek mieszkaniowych i teczek
mieszkaniowych policjantów.
Sporządzanie wykazów dodatkowych należności z w/w tytułów wypłacanych funkcjonariuszom.
Realizacja zadań związanych z gospodarką mieszkaniami służbowymi, w których zakres wchodzi: rozliczanie kosztów
centralnego ogrzewania, ustalanie wysokości opłat z tytułu wynajmu mieszkań służbowych oraz sporządzanie
stosownych decyzji i aneksów w tym zakresie.
Prowadzenie ewidencji ilościowej oraz sporządzanie dokumentacji przychodowo-rozchodowej sprzętu użytkowanego w
komendzie powiatowej i podległych jednostkach.
Realizacja zadań związanych z dokonywaniem zwrotu kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby policjantom.
Wykonywanie czynności w zakresie potrzeb socjalno-bytowych na rzecz pracowników i funkcjonariuszy.
Przyznawanie i naliczanie należności pieniężnych za czyszczenie i naprawę przedmiotów wyposażenia niezbędnego do
wykonywania czynności służbowych oraz opracowanie dokumentacji do wypłaty należnego świadczenia.
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: wyższe
Staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
Znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji
Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r.
Znajomość aktów prawnych pokrewnych, związanych z uprawnieniami pieniężnymi policjantów a także pracowników
cywilnych urzędu
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
Miejsce do odświeżenia się
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa,
Jednozmianowy system pracy,
Praca w natrualnym i sztucznym oświetleniu, przy obsłudze urządzeń biurowych,
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
Budynek przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie
podałeś adresu e-mail).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez
tłumacza przysięgłego.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których
wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Oferty niespełniające wymagań formalnych, odrzucone zostaną komisyjne zniszczone.
Komenda Powiatowa Policji w Jaśle nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych
portalach internetowych oraz źródłach informacji o podobnym charakterze.
Pamiętaj, podpisz CV i list motywacyjny odręcznie.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
Weryfikacja ofert pod względem formalnym.
Test wiedzy i umiejętności.
Rozmowa kwalifikacyjna.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy np. zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy
Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj do: 1 maja 2023
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 119634" na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Jaśle
ul. Sroczyńskiego 7
38-200 Jasło
Dokumenty należy złożyć do: 01.05.2023
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu