Ogłoszenie nr : 175698
o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej
w Komendzie Powiatowej Policji w Jaśle
Komendant Powiatowy Policji
|
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Starszy inspektor
do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej
Jednoosobowe stanowisko do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
|
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Jaśle
ul. Kościuszki 26
38-200 Jasło
Miejsce wykonywania pracy:
Jasło
Komenda Powiatowa Policji w Jaśle
ul. Kościuszki 26
38 – 200 Jasło
|
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności
w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,
- prowadzenie postępowań powypadkowych dotyczących policjantów i pracowników cywilnych,
- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,
- opracowywanie regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
- sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- realizacja zagadnień związanych z medycyną pracy,
- wykonywanie zadań służby ochrony przeciwpożarowej.
|
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca biurowa. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy wyposażone w telefon, zestaw komputerowy. Oświetlenie sztuczne
i naturalne. Bariery architektoniczne (budynek dwupiętrowy, nie posiada windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
N I E Z B Ę D N E
|
- wykształcenie: średnie zawód technika bhp,
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata stażu pracy w służbie bhp (przy wykształceniu średnim)
- pozostałe wymagania niezbędne:
- aktualne szkolenie okresowe dla służby bhp,
- aktualne szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowej (w zakresie wynikającym z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2009 r. nr 178, poz. 1380 z poźn. zm.),
- znajomość przepisów z zakresu bhp,
- znajomość przepisów z zakresu p.poż.,
- znajomość Ustawy o służbie cywilnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- komunikatywność,
- obsługa pakietów biurowych.
|
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa
i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy ( przy wykształceniu wyższym nie wymagany jest staż pracy),
- posiadanie uprawnień do realizacji zadań wykładowcy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- znajomość przepisów resortowych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- prawo jazdy kat. B
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia
|
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
- kopie zaświadczeń i certyfikatów o ukończonych szkoleniach,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
|
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopia prawa jazdy.
|
Termin składania dokumentów:
|
11-12- 2015 r.
|
Miejsce składania dokumentów:
|
Komenda Powiatowa Policji w Jaśle ,
ul. Kościuszki 26,
38 – 200 Jasło
Sekretariat
II piętro, pokój 301
|
Inne informacje:
|
Proponowane wynagrodzenie: 1970,00 zł brutto.
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 44 38 360.
|